string(2) "on"
Zapisz się
na szkolenie

Szukane słowo...

Szkolenie dla branż: sprzedaż, PR i marketing

Szkolenie otwarte Storytelling w wystąpieniach, sprzedaży i zarządzaniu

Sprzedawaj opowiadając historie!

Dalsze terminy:

Informacje wkrótce
Warszawa

Informacje wkrótce
Warszawa

Co osiągniesz biorąc udział w szkoleniu?

DOWIESZ SIĘ

  • Jakie są element dobrej historii
  • Jakie jest 6 typów historii, które możesz wykorzystywać w wystąpieniach
  • Kiedy jest najlepszy moment na opowiedzenie historii

NAUCZYSZ SIĘ

  • Jak uatrakcyjniać historię
  • Jak diagnozować potrzeby, opory i specyfikę odbiorców historii
  • Jak sugestywnie operować głosem, aby zabierać w podróż swoich słuchaczy

DOSTANIESZ

  • Konkretne metody na to, aby ulepszać swoje historie
  • Inspirujące przykłady historii
  • Techniki, aby momentalnie skupiać uwagę odbiorców

Co otrzymujesz w ramach szkolenia?

NAGRANIA WIDEO

Próby nagrywamy na kamerę wideo, aby sam się przekonał jak szybko się uczysz.

NATYCHMIASTOWY EFEKT SZKOLENIOWY

Dla nas liczy się błyskawiczny rezultat
– Twoje kompetencje, które wszyscy mogą zaobserwować.

INSPIRACJA

Podczas szkolenia usłyszysz historie innych uczestników, którymi będziesz mógł się zainspirować i wykorzystać je podczas swoich wystąpień.

NACISK NA PRAKTYKĘ

Nasze szkolenia to warsztaty z ogromną ilością ćwiczeń.
Uczysz się poprzez doświadczenie – stoisz na scenie i trenujesz.

LICZNE NARZĘDZIA

Dajemy liczne narzędzia, z których będziesz mógł korzystać wielokrotnie po szkoleniu. Dzięki nim zaoszczędzisz dużo czasu i energii.

TECHNIKI AKTORSKIE

Ćwiczenia z gruntu teatralnego, jakie wprowadzamy do zajęć
pozwalają otworzyć się, uzyskać tak potrzebną ekspresją
i swobodę podczas opowiadania historii.

NAGRANIA WIDEO

Próby nagrywamy na kamerę Wideo, aby sam się przekonał jak szybko się uczysz.

NATYCHMIASTOWY EFEKT SZKOLENIOWY

Dla nas liczy się namacalny rezultat
– Twoje kompetencje, które wszyscy mogą zaobserwować.

INSPIRACJA

Podczas szkolenia usłyszysz historie innych uczestników i będziesz mógł się nimi zainspirować.

NACISK NA PRAKTYKĘ

Nasze szkolenia to warsztaty z ogromną ilością ćwiczeń.
Uczysz się poprzez doświadczenie – stoisz na scenie i trenujesz.

LICZNE NARZĘDZIA

Dajemy liczne narzędzia, z będziesz korzystać wielokrotnie po szkoleniu.Dzięki nim zaoszczędzisz dużo czasu i energii.

TECHNIKI AKTORSKIE

Ćwiczenia z gruntu teatralnego, jakie wprowadzamy do zajęć
pozwalają otworzyć się, uzyskać tak potrzebną ekspresją
i swobodę podczas opowiadania historii.

Trenerzy

Michał Taran

Od 12 lat szkoli i doradza Managerom i specjalistom największych Polskich Firm. Jego dociekliwość i kreatywność pozwala na tworzenie oryginalnych autorskich programów szkoleniowych i publikacji video.

Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji i wystąpień. Doświadczenie teatralne i filmowe pozwala mu w jaskrawy sposób unaocznić rolę emocji oraz „wewnętrznego świata” w relacjach biznesowych. Do swoich szkoleń implementuje techniki aktorskie.

„Szkolenie musi mieć natychmiastowy efekt”. Uważa, że albo uczestnik umie coś na koniec szkolenia, albo prawdopodobnie już się tego nie nauczy. Jego ambicją jest zawsze na koniec szkolenia usłyszeć od uczestnika „Już nie mogę doczekać się mojego najbliższego wystąpienia”.

Uczestnicy szkoleń mówią o nim, że jest najlepszym przykładem na wykorzystanie tego, czego sam uczy.

Autor płyty edukacyjnej DVD „Mowa ciała w wystąpieniach publicznych”.

W wolnym czasie pływa kajakiem i chodzi po górach – jego ulubione to Himalaje i Bieszczady

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: storytelling, wystąpienia publiczne, zarządzanie stresem oraz PowerPoint.

Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że szkolenia powinny być przestrzenią ćwiczeń dla uczestników, a nie składać się głównie z wykładu prowadzącego.

Szkolił różne grupy zawodowe w tym: agentów ubezpieczeniowych, pracowników Call Center, czy nauczycieli.

Aktualnie pracuje w firmie szkoleniowej Aktren, gdzie współprowadzi szkolenia z zakresu wykorzystania storytellingu w sprzedaży i wystąpień publicznych oraz tworzy treści merytoryczne na firmowy blog i kanał YT.

W 2017 roku wystąpił podczas TEDx Youth gdzie podzielił się strategiami na odkrycie własnego ja. Występował w radio Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24, Chilli Zet oraz w Dzień dobry TVN.

Jest autorem bloga: www.obslugaczlowieka.pl.

Masz Pytania?

Plan szkolenia

9:00-11:00 Rozpoczęcie szkolenia

Czym jest Storytelling?

Definicja Storytellingu

„Historie są zasobami, które sprzedawca może zmonetyzować!”

Dlaczego lubimy historie?

Dlaczego storytelling ma taką moc?

10:30-10:45 Przerwa

11:00-12:30

Storytelling jako wyzwalacz emocji i decyzji zakupowych

Jak jest zbudowany mózg człowieka, jak działa i dlaczego emocje często mają przewagę nad logiką?

Jak wzbudzać emocje Klienta, które zbliżą do zawarcia transakcji?

12:30-13:30 Przerwa lunchowa

13:30-15:00

Dlaczego warto stosować Storytelling?

Budowanie relacji i więzi z Odbiorcą

Wpływ niebezpośredni – historia działa na Odbiorcę „z ukrycia”.Opowiadając historie przestajesz być sprzedawcą

Historia jako dowód tezy („Nasz produkt jest najlepszy, warto go wybrać”)

Historia w sposób sugestywny „rozwiązuje” problemy odbiorcy. Jako sprzedawca adresujesz się bezpośrednio do potrzeb Odbiorcy

Odbiorcę przekonuje nie mówca, lecz bohater historii

15:00-15:15 Przerwa

15:15-17:00

Struktura historii – sprawdzona i prosta matryca do zastosowania w każdej branży
1. Wstęp (tło)
2. Rozwinięcie (komplikacje)
3. Punkt zwrotny
4. Rozwiązanie

9:00-11:00 Rozpoczęcie szkolenia

Rodzaje historii, które przekonują:

o sobie (jak wzbudzić zaufanie odbiorcy w kilka minut)

o zmianie (dlaczego warto zmienić aktualne rozwiązanie na nowe)o firmie (dlaczego jesteśmy wyjątkowi i warto z nami współpracować)

o produktach/ubezpieczeniach (jak w interesujący sposób przedstawić korzyści i przewagi konkurencyjne)

o cenie (jak ominąć obiekcję ceny poprzez historię ukazującą wartości)

Drabina sprzedaży a Storytelling

Dopasowanie historii do etapu sprzedaży (jak wyczuć odpowiedni moment na daną historię)

Analiza poszczególnych kroków pod kątem obiekcji

Określenie 3-4 najbardziej użytecznych dla Uczestników typów historii, które „sprzedają”

10:30-10:45 Przerwa

11:00-12:30
Trening przed kamerą i precyzyjna, konkretna informacja zwrotna. Mowa ciała jako narzędzie świadomej autoprezentacji i wywierania wpływu. Głos prelegenta – jak mówić, by pobudzać zainteresowanie słuchaczy.

12:30-13:30 Przerwa lunchowa

13:30-15:00

Jak opowiadać historię, aby skłonić klienta do zakupu

Teksty podnoszące zainteresowanie słuchacza

Odniesienie do zmysłów i ciała bohatera

Opis wewnętrznego świata bohatera – emocje i myśli

Momenty zaskoczenia (niespodziewane zwroty akcji)

Odgrywanie postaci i cytowanie bohaterów

Przejście ze storytellingu do dalszego procesu sprzedaży

Głos w Storytellingu jako skuteczne narzędzie wzbudzania emocji

Intonacja

Tempo

Pauzy

Głośność

Barwa głosu

Dykcja

15:00-15:15 Przerwa

15:15-17:00
Intensywny trening zastosowania historii
a. Ćwiczenia w 3 osobowych zespołach
1. Sprzedawca
2. Klient
3. Obserwator
b. Ćwiczenia z nagraniami na forum

Feedback od „Klienta”
Feedback od grupy
Feedback od trenera

Informacje logistyczne

MIEJSCE SZKOLENIA

Golden Floor

KIEDY?

24-25.05.2019

SZCZEGÓŁY

Szkolenie odbędzie się w godzinach 9-17. Na miejscu szkolenia jest dostępny płatny parking.

Chcesz sprawdzić inne terminy i szkolenia?

Co o naszych szkoleniach mówią Uczestnicy

Cena szkolenia

Cena
regularna
Rabat przy zgłoszeniu kilku
uczestników
790
netto + vat
2 osoby –5%
3 osoby –10%
4 osoby –15%

Rabat generuje się automatycznie podczas
uzupełniania formularza zgłoszeniowego

W cenie otrzymujesz:


Dwudaniowy lunch (mięsny lub wegetariański) oraz całodzienny bufet kawowy.


Papierowy certyfikat ukończenia szkolenia.


Papierowy skrypt z materiałami szkoleniowymi oraz nagrania video ze swoimi wystąpieniami.

8 h praktycznego szkolenia.


Bezterminowa możliwość konsultacji telefonicznej z trenerem po szkoleniu.

Zapisz się na szkolenie

Jeśli nie zapisujesz się z ramienia firmy i nie posiadasz NIPu, prosimy napisz do nas wiadomość, pisząc na jakie szkolenie chcesz się zapisać.

Dane uczestnikaX

Dodaj uczestnika
Dodając Uczestnika otrzymasz
5% rabatu

Osoba zgłaszająca

Użyj danych Uczestnika 1

Uwagi

Dane firmy

Fakture wyślij

E-mail (wersja elektroniczna)
Pocztą (w wersji papierowej)

Twoje zamówienie

Przeczytałem i akceptuję regulamin oraz warunki uczestnictwa w szkoleniu otw. organizowanym przez Aktren.

Wybierz formę płatności:

Płatność przed szkoleniem
Zalecane (uproszczona procedura) wygeneruj fakturę proforma (należy opłacić przed szkoleniem. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni)

Płatność po szkoleniu
wygeneruj Umowę - formularz zgłoszeniowy (do podpisania przez osobę upoważnioną do podejmowania zobowiązań finansowych. Należy zeskanować i przesłać na szkoleniaotwarte@aktren.pl)

Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu realizacji zgłoszenia na szkolenie oraz samego szkolenia przez AKTREN Michał Taran z siedzibą w Warszawie (01-494), przy ul. Obrońców Tobruku 21a/15, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zgłoszenia na szkolenie. Jestem świadom(a), że przysługuje mi prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie moich danych, ich sprostowania, usunięcia czy ograniczenia przetwarzania. Zobacz pełną treść klauzuli

„Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział”

dowiedz się dlaczego tak często słyszymy
taką opinię o naszych szkoleniach