Filip Werstler

Trener wystąpień publicznych oraz prezentacji biznesowych. Prelegent TEDx, InfoShare, InternetBeta.

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznych oraz prezentacji biznesowych. Prelegent TEDx, InfoShare, InternetBeta.

Doświadczenie i wykształcenie

  • 10 lat prowadzenia szkoleń z wystąpień publicznych i komunikacji (ok 950 dni szkoleniowych)
  • Prelegent na największych konferencjach biznesowych w Polsce (TEDx, InfoShare, InternetBeta)
  • Certyfikowany Trener Biznesu
  • Magister Ekonomii
  • Trzy języki w których szkolę (polski, angielski, hiszpański)
  • Autor kilkunastu programów szkoleniowych

Prowadzę projekty:

Dla managerów i kadr zarządzających, głównie w obszarze prezentacji specjalistycznych, zawierających duże ilości informacji i danych do przekazania,

Zakres specjalizacji:

Szkolenia z Datastorytellingu (sztuki prezentacji danych), czystego storytellingu, Prezentacji Biznesowych oraz szkolenia Train The Trainers. Przygotowanie prelegentów do wystąpień na konferencjach biznesowych.

W swojej pracy zawsze najpierw stawiam pytanie „kim jest grupa docelowa Twojej prezentacji”, bo to ona definiuje to jaką treść oraz formę prezentacji uznamy za właściwe. Dopasowanie treści do odbiorców ma kluczowe znaczenie w kontekście skuteczności prezentacji i tego w jakim stopniu dotrze ona do odbiorców. Niezależnie od tego czy jest to prezentacja danych finansowych na spotkaniu zarządu, storytelling sprzedażowy czy prezentacja na konferencji – dopasowanie treści do odbiorców jest podstawą tworzenia skutecznych prezentacji biznesowych.

Realizowałem m.in. następujące programy szkoleniowe:

  • Datastorytelling dla pionu finansowego dużej firmy telekomunikacyjnej
  • Angażujące prezentacje online dla firmy z branży zdrowotnej
  • Prezentacje biznesowe dla kancelarii prawniczych
  • Storytelling sprzedażowy dla firmy z branży IT
  • Storytelling biznesowy dla centrum usług wspólnych
  • Datastorytelling dla kadry zarządzającej dużej firmy farmaceutycznej

I wiele innych. W dobie szkoleń online prowadzę ok 15-20 dni zdalnych dni szkoleniowych miesięcznie i zawsze stawiam nacisk na angażującą formę tych szkoleń, co potwierdzają opinie uczestników.

Prywatnie

Choć „sport” nie brzmi jak oryginalne hobby, to sporty które uprawiam można uznać za niszowe. Najczęściej gram w Padla, czyli względnie młody sport rakietowy. Dużo jeżdżę na longboardzie – ponad metrowej desce z dużymi kołami, która pozwala mi zwiedzać europejskie miasta szybciej, a podziwianie chorwackich wybrzeży z perspektywy tej deski to jedno z moich ulubionych wakacyjnych zajęć. Poza tym uwielbiam dalekie podróże do Ameryki środkowej i Azji oraz częste wypady do Barcelony – to moje ulubione europejskie miasto, i tak – tamtejszy klub ma w tym duży udział.

Artykuły / Publikacje / Video

  • Co to jest Data Storytelling?
  • Największy błąd w wizualizacji danych?
  • Elevator pitch – Twoje 5 minut, by wyróżnić firmę wśród konkurencji
  • Jaka jest różnica pomiędzy Storytellingiem a DataStorytellingiem?