Spotkania online – Jak prowadzić je dynamicznie, interaktywnie oraz perswazyjnie i uzyskać profesjonalny wizerunek?

Kurs wideo

Dzięki wiedzy zawartej w kursie

  • Utrzymasz pełne zaangażowanie i uwagę uczestników spotkań online
  • Dowiesz się co zrobić, by Twoje okno wideo nabierało profesjonalnego studyjnego wizerunku
  • Poznasz zasady przygotowania i prowadzenia spotkań online – będziesz dynamicznym liderem
  • Polubisz swój wizerunek video i chętniej go udostępnisz
  • Spotkania będą interaktywne a uczestnicy skupią się w 99% na omawianym temacie

Naucz się tworzyć wideokonferencje, które zachwycają i sprzedają.

Czy chcesz uniknąć takich sytuacji w Twojej Firmie?

Spotkania online są nudne, brakuje im dynamiki, przedłużają się i nie są efektywne. Uczestnicy robią w tym czasie inne rzeczy nie skupiając się na rozmowie. Prowadzący mówi nudnym, usypiającym głosem. Kamery są źle ustawione, więc widzimy innych (a oni nas) z „perspektywy żaby”, często pod światło.

Jeżeli tak, to daj dostęp swoim Pracownikom do naszego kursu.

Moduł I – Wideokonferencja – dlaczego warto?

  • Jak wybrać dobre miejsce do wideokonferencji w swoim domu?
  • Dlaczego podczas spotkań online warto włączyć kamerę i udostępnić swoje wideo?
  • Dlaczego nie wszyscy chcą udostępniać widoku ze swojej kamery?

Moduł III – Jak z niewielką inwestycją stworzyć mini studio do wideokonferencji?

  • Dlaczego warto zainwestować do dodatkową kamerę?
  • Jak polepszyć dźwięk dzięki mikrofonowi pojemnościowemu?
  • Sofoboxy – jak w ciemnych pomieszczeniach uzyskać dobre oświetlenie?
  • Lampa pierścieniowa – praktyczne rozwiązanie z mnóstwem możliwości

Moduł II – Jak bez dodatkowych kosztów przygotować domowe stanowisko do wideokonferencji?

  • Jak ustawić się względem źródła światła?
  • Jaka jest właściwa wysokość ustawienia kamery?
  • Jak ustawić dobry kadr?
  • Ustawienie ekranu względem dodatkowej kamery
  • Tło – jakie ma znaczenie podczas wideokonferencji?
  • Jak domowymi sposobami uzyskać dobre tło?
  • Pozycja ciała podczas wideokonferencji – kilka cennych wskazówek
  • Jak zadbać o dobrą jakość dźwięku?
  • Jak ubierać się na zawodowe spotkania online?
  • „Im lepiej wyglądasz, tym pewniej się czujesz”
  • Jak doświetlić plan zwykłymi lampkami?

Moduł IV – Jak być dynamicznym liderem spotkań online?

  • Co wpływa na sukces spotkań online i wideokonferencji?
  • Rola lidera/prowadzącego dla efektywności spotkań online
  • Co powinien zawierać mail informujący o spotkaniu?
  • Triki i myki, które warto zastosować przygotowując slajdy na prezentację online
  • Check lista – co zrobić i sprawdzić przed rozpoczęciem spotkania online?
  • Jak utrzymać uwagę uczestników spotkania online?
  • Strategie pobudzania zainteresowania i utrzymania uwagi podczas: prezentacji, webinariów, spotkań zespołu
  • Sprawdzone sposoby na wprowadzenie więcej interakcji do spotkań online
  • Jak dobrze rozpocząć spotkanie online?
  • Jak mówić z pasją, energią i zadbać o emocjonalny przekaz?
  • Dlaczego warto udostępniać swój ekran i jak to robić?
  • Jak ustalać godziny spotkań firmowych?
  • Jeszcze kilka istotnych kwestii
  • Zakończenie spotkania online

Co zawiera kurs?

  • 120

    minut materiałów wideo

  • 4

    moduły szkoleniowe

  • Kompleksową wiedzę o przygotowaniu i prowadzeniu spotkań online

Im lepiej wyglądasz podczas wideokonferencji, tym wyższą wartość Klient przypisze rozwiązaniom, które oferujesz.

Przykładowe filmy z kursu wideo

O autorze

Michał Taran

Jestem trenerem biznesowym, zawodowym aktorem i menedżerem. Specjalizuję się w tematyce wystąpień publicznych, prezentacji, storytellingu i komunikacji z wykorzystaniem wideo.

Od 15 lat szkolę i doradzam managerom oraz specjalistom światowych i polskich firm. W swoich projektach rozwojowych łączę doświadczenie biznesowe z teatralnym/filmowym, dodaję szczyptę kreatywności i (jak się czasem uda) również humoru.

Zawsze dogłębnie poznaję potrzeby Klientów i tworzę dedykowane rozwiązania. Moją ambicją jest zawsze, by kursy i szkolenia miały jak najbardziej praktyczny charakter, aby nowe kompetencje Uczestnicy mogli zastosować już następnego dnia w pracy. Bardzo cieszy mnie, kiedy mówią, że jestem najlepszym przykładem na wykorzystanie tego, czego sam uczę i że nie mogą się już doczekać kolejnego wystąpienia lub wideokonferencji.

Jestem autorem 4 kursów wideo, zrealizowałem ponad 15000 bardzo udanych godzin szkoleniowych (i 16 nieudanych)

W wolnym czasie pływam kajakiem i chodzę po górach – moje ulubione to Himalaje i Bieszczady.

Kto najmocniej skorzysta na kursie?

  • OSÓBY PRACUJĄCE W TRYBIE HOME OFFICE I PROWADZĄCE SPOTKANIA ONLINE, które chcą być bardzo dobrze przygotowane do wystąpień online i robić świetne wrażenie przed kamerą.
  • HANDLOWCY OBSŁUGUJĄCY KLIENTÓW POPRZEZ WIDEOKONFERENCJE, którzy chcą budować profesjonalny wizerunek siebie oraz swoich produktów podczas wystąpień online.
  • ZESPOŁY ROZPOROSZONE KOMUNIKUJĄCE SIĘ ONLINE, które chcą robić to szybciej i efektywniej.
  • PROWADZĄCY WEBINARIA I SZKOLENIA, którzy chcą utrzymywać zainteresowanie swoich słuchaczy i przekazywać im informacje podczas wideokonferencji w efektywny sposób.

FAQ

  • W jaki sposób udostępniany jest kurs?

    Kurs może zostać udostępniony Twojej firmie na kilka sposobów. Jednym z nich jest dostęp do lekcji, poprzez platformie e-learningową firmy Aktren. Innym sposobem jest zakup licencji na kurs i udostępnienie go w wewnętrznym intranecie Twojej firmy

  • Od czego zależy cena dostępu do kursu?

    Podczas indywidualnej wyceny bierzemy pod uwagę ilość osób, które mogą zostać objęte licencją oraz długości jej obowiązywania (1 rok, 3 lata, bezterminowo).

  • Dla kogo dedykowany jest kurs?

    Wszystkich, którzy chcą poczuć się pewnie przed kamerą

    Każdego dnia pracy prowadzą spotkania zdalne

    Zależy im na wellbeiingowym środowisku pracy – również podczas spotkań online

    Pragną poznać proste sposoby na stworzenie komfortowych warunków do spotkań zdalnych