Marlena Momot

Trener Wystąpień Publicznych, Specjalista ds. Komunikacji i Marketing

Marlena Momot

Trener Wystąpień Publicznych, Specjalista ds. Komunikacji i Marketing

Doświadczenie i wykształcenie

  • Ponad 5 000 przeszkolonych osób
  • 8 lat prowadzenia szkoleń
  • Certyfikowany Trener (Ministry of Speech)
  • Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji w polskiej firmie IT - TTMS
  • Magister Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie

Prowadzę projekty:

Od 8 lat działam w branży szkoleniowej, oswajając innych z wystąpieniami publicznymi. Ponad 5 000 osób miało już okazję wysłuchać moich prelekcji. Z powodzeniem przygotowałam prelegentów do wystąpień na kongresach firmowych, na konferencji TEDx, InternetBeta, a także w programie Dzień Dobry TVN.Scena zawsze mnie przyciągała, a pasja do aktorstwa przerodziła się w miłość do występów na salach szkoleniowych i konferencjach. Tam również dzielę się wiedzą z autoprezentacji. Występowałam m.in. na TEDx, Targach Outsourcing EXPO, LinkedIn Local, czy Absolvent Talent Days.Na co dzień pracuję z kadrami zarządzającymi oraz pracownikami średnich i dużych przedsiębiorstw z branży technologicznej, IT, nieruchomości, finansów, czy handlu.Jestem certyfikowanym trenerem, szkolenia buduje w oparciu o cykl Kolba, pracę warsztatową, praktyczne ćwiczenia oraz konstruktywną informację zwrotną.Chętnie pokażę Ci jak zaprzyjaźnić się z wystąpieniami publicznymi. Przy odrobinie praktyki i wiedzy, nie będziesz mieć sobie równych na scenie!

Zakres specjalizacji:

Tworzenie i prowadzenie profesjonalnych spotkań online
Angażowanie uczestników podczas spotkań online
Autoprezentacja podczas spotkań biznesowych
Wystąpienia Publiczne
Personal Branding w sieci
Employee Advocacy na LinkedInie
Savoir-vivre w biznesie
Radzenie sobie ze stresem

Prywatnie

Interesuje mnie marketing internetowy, employer branding oraz Social Media. Relaksują mnie podróże i sport - zwłaszcza siatkówka, a ostatnio i windsurfing.

Zrealizowane projekty (wybrane):

  • Wystąpienia publiczne i tworzenie atrakcyjnych prezentacji. (dla mówców konferencji TEDx)
  • Prowadzenie skutecznych prezentacji podczas spotkań handlowych. (dla Grupy Talentów. Branża finansowa)
  • Profesjonalne Spotkania Online (Branża telekomunikacyjna)
  • Dobra autoprezentacja i sprzedaż w sklepach stacjonarnych. (Branża spożywcza)
  • Personal branding w Social Media. (Branża energetyczna)