Czy wiesz, że ludzie są skłonni przypisać dużo większą wartość produktom tylko na podstawie wyglądu opakowań tych produktów? Piękne solidne opakowanie to często w naszej głowie 2-3 razy wyższa cena i lepsza jakość.
Twoje slajdy, które pokazujesz Klientom, przełożonym, zespołowi to nic innego jak opakowanie Twojego produktu lub pomysłu, do którego chcesz przekonać zarząd.
Mając estetyczną, nowoczesną, oszczędną ale wyrazistą prezentację zwiększysz swoją szansę na sprzedaż lub akceptację swojego projektu.
Kiedy masz już stworzoną prezentację multimedialną, ale chciałbyś byśmy dokonali jej audytu – spojrzeli na nią profesjonalnym okiem. Naniesiemy potrzebne poprawki, uspójnimy, dodamy grafiki, zdjęcia, animacje, itd. Dzięki temu unikniesz błędów, które często obserwujemy w prezentacjach multimedialnych. Twoje slajdy nabiorą lepszego estetycznego wyrazu i łatwiej będzie Ci z nimi współpracować podczas wystąpienia.
Kiedy masz przygotowany kontent – zapisany w Word lub tzw. surowe slajdy i chcesz, byśmy zamienili go zachwycającą estetyka prezentację. Stworzymy layout dopasowany do charakteru merytoryki Twojego wystąpienia lub uspójnimy z ksiagą znaku Twojej Firmy. Dobierzemy unikalne zdjęcia, stworzymy dedykowane grafiki. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, będziesz dumny ze swoich slajdów a być może także zbierzesz mnóstwo gratulacji od swoich słuchaczy.
Kiedy Twoja organizacja potrzebuje nowych szablonów prezentacji (w nowym layout’cie), które będą wykorzystywane wielokrotnie przez różnych pracowników. Będzie to kilkanaście lub kilkadziesiąt slajdów w wielu użytecznych schematach, z różnym rozłożeniem pól tekstowych (do uzupełnienia), nagłówków, zdjęć i modeli graficznych. Zdecydowanie ułatwi to pracę wszystkich pracowników Twojej firmy, a prezentacje zachowają spójność, nowoczesny design i będą cieszyć oko zarówno Twoich pracowników jak i Klientów.
Slajdy mają nie tylko ładnie wyglądać, ale przede wszystkim muszą być perswazyjne, przekonujące i oddziaływać na odbiorcę na wielu poziomach. Podczas projektowania wykorzystujemy wiedzę z zakresu psychologii postrzegania wizualnego takie jak: specyfika odbiorcy, kolor, wielkość, kontrast, rozmieszczenie na slajdzie, wolna przestrzeń, charakter zdjęć, i wiele innych). Powodujemy, że prezentowane treści lub produkty są postrzegane jako np. bardziej wartościowe/ekskluzywne lub łatwo-dostępne, nowoczesne lub tradycyjne.
Prezentacja PP, którą prezentujemy osobiście (online lub stacjonarnie) musi się różnić od tej, która jest wysyłana do Klienta/odbiorcy. Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie nie tylko w projektowaniu slajdów, ale także w prowadzeniu wystąpień trzymających w napięciu, a odpowiednio skonstruowane slajdy bardzo w tym pomagają. Dlatego też tworzymy slajdy w taki sposób, by:
Każdy projekt jest wyceniany oddzielnie, a wpływ na ostateczną cenę ma: