Wystąpienia na
konferencjach online

Stacjonarnie

Online

Co zyskasz jako Uczestnik szkolenia

  • Podniesiesz poziom atrakcyjności swojego wystąpienia online
  • Poznasz techniki przykuwania uwagi od pierwszych sekund wystąpienia
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia prezentacji angażujących uwagę słuchaczy i dowiesz się jak używać ich w sposób ciekawy i profesjonalny
  • Zbudujesz swoją pewność siebie na scenie online
  • Podniesiesz skuteczności przekazu poprzez umiejętne zarządzanie mową ciała
  • Zbudujesz autorytet odbiorców i wzbudzisz ich ciekawość
  • Poznasz strategię szybkiego przygotowania swojego wystąpienia
  • Będziesz spójny w komunikacji
10 min prezentacja finałowa

każdy Uczestnik prezentuje swoje wystąpienie, nad którym pracował podczas szkolenia

* W grupie do 10 osób

Budujemy dedykowane programy po dogłębnym badaniu i zrozumieniu potrzeby biznesowej

Nie realizujemy „pudełkowych szkoleń”.
Programy merytoryczne wszystkich procesów opracowujemy indywidualnie po dogłębnym zbadaniu potrzeb. Najpierw odkrywamy jaka potrzeba biznesowa organizacji stoi za potrzebą rozwojową uczestników. Podany poniżej program jest poglądowy.

Program szkolenia

  • Początek wystąpienia konferencyjnego i pierwsze wrażenie
  • Struktura wystąpienia biznesowego – jak dobrze zacząć wystąpienie podczas konferencji i targów branżowych?
  • Warsztat sceniczny w wystąpieniach konferencyjnych
  • Storytelling w prezentacjach biznesowych
  • Metoda MPT - Make People Think - techniki przyciągania uwagi słuchaczy i angażowania ich do aktywnego uczestnictwa + interakcja i rezonans z publicznością
  • Stres – techniki radzenia sobie ze stresem przed i w trakcie wystąpienia konferencyjnego.
  • AKTREN INFLUENCE TECHNIQUES BOX - perswazja sceniczna podczas wystąpień na konferencjach I targach branżowych
  • Power Point – zasady i psychologia przekazu informacji w prezentacjach multimedialnych. Kiedy użyć PP i jak „nie strzelić sobie nim w stopę”?
  • Trening radzenia sobie z trudnymi pytaniami publiczności podczas sesji pytań i odpowiedzi
  • QFS– question flow strategy – Strategia szybkiego przygotowania i opracowania prezentacji biznesowej:
  • Prezentacja finałowa – każdy uczestnik prezentuje swoje wystąpienie (ok. 10 minut), nad którym pracował podczas szkolenia

Przykuj uwagę słuchaczy i zbuduj autorytet od pierwszych słów wystąpienia

Szkolenie realizujemy:

Proces Stacjonarnie
Proces Online

Specyfikacja szkolenia

Liczba uczestników

Rekomendujemy do 10 osób

Dla kogo

Wszystkie osoby prowadzące prezentacje: konferencyjne, produktowe, sprawozdawcze, specjalistyczne, menedżerskie oraz każdego innego rodzaju

Miejsce

Cała Polska

Możemy również zająć się logistyką szkolenia

Realizujemy w językach

  • polski
  • angielski
  • hiszpański

Ważne dla HR – jak ułatwimy Twoją pracę?

Przejmiemy na siebie maksimum kwestii komunikacyjnych i organizacyjnych, by jak najbardziej odciążyć Cię z tych obowiązków. Wiemy jak to zrobić. Będziesz miała 100%pewność, że wszystko jest zgodnie z ustalonym planem. Nad projektem czuwa dedykowany opiekun.

Jak możesz podnieść efektywność tego szkolenia?

Może Cię również zainteresować:

Wiemy jak złożone idee przedstawić w sposób prosty i zrozumiały

Poznaj naszych trenerów

Dlaczego to szkolenie jest skuteczne?

  • Trener jest specjalistą w dziecinie wystąpień (a nie „ekspertem” w 23 tematach)
  • Trener rozmawia telefonicznie przed szkoleniem z każdym uczestnikiem. Dzięki temu poznaje lepiej ich indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz już buduje dobrą relację.
  • Każdy uczestnik pracuje nad wystąpieniem ze swojej zawodowej przestrzeni (nie wymyślamy sztucznych tematów) i wychodzi z gotową prezentacją do wygłoszenia nawet następnego dnia.
  • 16-letnie doświadczenie Aktren w temacie wystąpień publicznych
  • Właściwy balans między teorią (20% czasu) a praktyką (80% czasu) – intensywny trening przed kamerą
  • Sprawdzone strategie i techniki – połączenie naszych osobistych doświadczeń z najnowszymi trendami

Masz pytanie dot. programu?

Zostaw numer, oddzwonimy

    Pola wymagane *

    Zobacz filmy szkoleniowe naszych trenerów

    Uczymy pewności siebie i swobody, która przekonuje słuchaczy.

    Sprawdzone metodologie dające najwyższą skuteczność rozwojową

    Jak pracujemy?

    QFS

    Question Flow Strategy – nasza autorska kompleksowa metoda opracowania struktury i przygotowania całego wystąpienia. Jest bardzo prosta i jednocześnie bardzo uniwersalna. Często słyszymy od uczestników „Nareszcie ktoś mi pokazał jak to porządnie od początku do końca przygotować”

     

    APSM

    Aktren Presentation Skills Model – to nasz autorski model, w którym zebraliśmy wszystkie kompetencje wpływające na jakość wystąpienia publicznego. Dzięki temu dużo łatwiej jest zdefiniować, jakie kompetencje uczestnicy już posiadają, a które wymagają rozwoju

     

    AITB

    Aktren Influence Techniques Box – zbiór 18 technik wywierania wpływu podczas wystąpienia publicznego oraz podnoszących jego atrakcyjność i oryginalność.

     

    Praca z kamerą

    Szybko odkryliśmy, że nic tak bardzo nie pomaga w rozwoju kompetencji autoprezentacyjnych i wystąpień publicznych jak możliwość obejrzenia swojego wystąpienia. Dlatego podczas warsztatów każde ćwiczenie jest nagrywane i oglądane przez uczestnika. Mamy też swoje sprawdzone sposoby na złagodzenie stresu i oporu uczestników przed nagrywaniem. Uwielbiamy słyszeć na koniec zajęć „Mieliście rację, jednak warto się było nagrywać”

    Praca w zawodowych
    realiach uczestników

    Każdy uczestnik pracuje nad rzeczywistym wystąpieniem w temacie swojej zawodowej specjalizacji, najczęściej jest to prezentacja, którą będzie musiał wygłosić w najbliższym czasie. Praca ta obejmuje wszystkie etapy pracy nad wystąpieniem – od zdefiniowanie oczekiwanego efektu do wygłoszenie prezentacji. Uczestnicy często z pozytywnym zaskoczeniem stwierdzają „Właściwie to mam już gotową prezentacje na jutro!”

    Co jeszcze podnosi
    skuteczność naszych szkoleń?

    Zadzwoń a z chęcią opowiemy Ci o innych sprawdzonych metodach naszej pracy
    791 633 606

    FAQ

    • Co jeśli uczestnicy boją się i nie chcą nagrywania na kamerę?

      Mamy kilka sprawdzonych metod poradzenie sobie z oporem uczestników wobec kamery i w 99% przypadków są one skuteczne. My trenerzy Aktren traktujemy kamerą na naszych szkoleniach jak powietrze – czyli coś co jest niezbędne, ale nikt na to nie zwraca uwagi. To nasze podejście przenosi się na uczestników i opór szybko mija. Jeśli jednak uczestnik szkolenia definitywnie nie zgodzi się, byśmy nagrywali jego wystąpienie, oczywiście podejdziemy z szacunkiem do jego decyzji.

    • W jaki sposób zbadane zostaną potrzeby i oczekiwania uczestników?

      Trener osobiście dzwoni przed szkoleniem do uczestników i dopytuje ich o indywidualne potrzeby, oczekiwania oraz wyzwania i trudności związane z tematem wystąpień i autoprezentacji. Dzięki temu szybciej nawiązuje przyjazną relację z grupą i wie dokładnie, na co postawić akcenty podczas szkolenia.

    Jakie są kluczowe obszary wystąpień na konferencjach online?

    Elementy udanego wystąpienia zdalnego, które musisz znać.

    WYSTĄPIENIA NA KONFERENCJACH ONLINE

    Wystąpienia na konferencjach online rządzą się swoimi prawami – jest to kompletnie inna forma wystąpień niż taka, którą wygłaszamy na żywo, ze sceny, do publiczności, która jest w tym samym miejscu co my i widzimy ich reakcje. W online jest kompletnie inaczej. Możemy wyróżnić cztery obszary, na które warto zwrócić uwagę, chcąc wygłosić dobrą prezentację na konferencji online. To takie cztery aspekty, z których pierwsze jest to, jak wyglądamy, jak się prezentujemy. Nie znaczy, że to jest najważniejszy – do najważniejszego jeszcze dojdziemy.

    1. Wygląd przed kamerą

    Natomiast pierwszy, na który warto zwrócić uwagę to właśnie kwestia tego, jak wyglądamy przed kamerą i jak na słychać. Jest to tzw. warsztat prezentera. Warsztat prezentera online skupia się na dwóch komponentach: na komponencie wideo i na komponencie audio. Udany komponent wideo, to jak nas widać zależy od zastosowania kilku dobrych praktyk m.in. zadbania o to, żeby kamera była na odpowiedniej wysokości, czyli na wysokości oczu oraz żebyśmy byli dobrze doświetleni, żeby nic nie zasłaniało naszej twarzy. Komponent audio z kolei, czyli jak nas słychać, to tak naprawdę zadbanie o odpowiedniej jakości mikrofon, bo mało co jest w stanie nam zepsuć tak bardzo naszą prezentację, jak słaba jakość dźwięku. Może jedynie słabe łącze jest gorszym elementem, który może wpłynąć na naszą prezentację, ale umówmy się w 2021 r. chyba nie musimy o tym wspominać. Więc komponent audio i komponent wideo wpływają na to, jak nas widać – zadbajmy o to, jeżeli występujemy na konferencji online.

    2. Narracja

    Drugim ważnym elementem jest element narracji, czyli to, jak mówimy do naszych odbiorców. Pamiętaj, że w online Twoi odbiorcy potrzebują więcej bodźców, które są krótsze w związku z czym, będziemy na nich wpływać różnego rodzaju pytaniami, faktami, krótkimi anegdotami, które będą dowodziły naszej tezy czy badaniami naukowymi, które są przedstawione w ciekawy sposób. Wszystko to po to, żeby zaciekawić naszą publiczność i podtrzymywać ich uwagę na wysokim poziomie.

    3. Zaangażowanie odbiorców

    Trzecim elementem, na który będziemy chcieli zwrócić uwagę jest zaangażowanie naszych odbiorców. Istanieje kilka narzędzi, które możesz wykorzystać do tego, aby zaangażować Twoich odbiorców podczas prezentacji online. To mogą być linki zewnętrzne z czymś do pobrania w trakcie Twojej prezentacji, to może być wykorzystanie czatu, livepoll typu mentimeter, kahoot albo inne tego typu narzędzia. Wszystko po to, żeby zdynamizować Twoje wystąpienie i zaangażować w sposób bezpośredni i Twoją publiczność.

    4. Prezentacja

    Ostatni element, który nie ma tak dużego znaczenia w konferencjach stacjonarnych a w konferencjach online ma znaczenie kluczowe – czyli Twoja prezentacja i slajdy. Bardzo ważna jest ich czytelność, estetyka i bardzo ważne jest to, na jakiej platformie ją prezentujesz. Należy zwrócić szczególna uwagę na animację, które mogą nie działać prawidłowo po wgraniu do platformy webinarowej. Dlatego zadbaj o to, aby prezentacja zawierała te efekty, które uruchomią się prawidłowo podczas Twojego wystąpienia.