Wizyty zdalne
w branży farmaceutycznej

Stacjonarnie

Online

Co zyskają Uczestnicy szkolenia

  • Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać swoją mową ciała podczas wizyty zdalnej, by wzbudzać zaufanie i zainteresowanie odbiorcy, a także jak odczytywać mowę ciała uczestników swojego spotkania, by móc na nią szybko reagować.
  • Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać swoim głosem podczas wizyty zdalnej, by wzbudzać zaufanie i zainteresowanie odbiorcy oraz jak wykorzystać analizę głosu i emocji drugiej osoby, by budować relacje.
  • Wizyty staną się ciekawsze dla odbiorców, a prezentowana oferta będzie bardziej atrakcyjna, dzięki odpowiednim zabiegom językowym. Uczestnicy
  • Uczestnicy szkolenia zadbają o kwestie organizacyjne wizyt, które w pośpiechu mogą być bagatelizowane. Dzięki temu jakość spotkań będzie na stałym, wysokim poziomie.
3 x nagranie video

każdego uczestnika podczas szkolenia

* W grupie do 10 osób

Budujemy dedykowane programy po dogłębnym badaniu i zrozumieniu potrzeby biznesowej

Nie realizujemy „pudełkowych szkoleń”.
Programy merytoryczne wszystkich procesów opracowujemy indywidualnie po dogłębnym zbadaniu potrzeb. Najpierw odkrywamy jaka potrzeba biznesowa organizacji stoi za potrzebą rozwojową uczestników. Podany poniżej program jest poglądowy.

Program szkolenia „Wizyty zdalne"

  • MOWA CIAŁA I EMOCJE
  • Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać swoją mowę ciała podczas wizyt zdalnych z lekarzami i farmaceutami, aby czuć się profesjonalnie i pewnie przed kamerą. Na szkoleniu poruszymy temat kadrowania (wskazówki dotyczące wizyt umówionych i wizyt ad hoc), mimiki, poszczególnych rodzajów gestów (emblematy i ilustratory) i ich zakresu, postawy, a także różnic w mowie ciała w wystąpieniach na żywo i w wystąpieniach online. W tym module poruszymy kwestie wykorzystania emocji w budowaniu relacji z drugą osobą, pomimo ograniczonego kontaktu interpersonalnego.
  • ZARZĄDZANIE GŁOSEM
  • Głos, obok mowy ciała to ważne narzędzie pracy Przedstawiciela. Uczestnicy dowiedzą się, na jakie aspekty głosu i wymowy zwracać uwagę oraz w jaki sposób je trenować. Dowiedzą się także, jak analizować sygnały werbalne rozmówców, gdy kontakt wizualny jest ograniczony oraz jak na nie odpowiadać.
  • NARZĘDZIA I TECHNIKI ANGAŻUJĄCE LEKARZY
  • Podtrzymywanie uwagi lekarzy jest bardzo ważne szczególnie w sytuacji ograniczonego kontaktu (online). Uczestnicy dowiedzą się, z jakich narzędzi i technik warto korzystać, aby podczas swoich wizyt zdalnych angażować lekarzy w rozmowę, a co za tym idzie stale utrzymywać uwagę swoich rozmówców. Skupimy się na skutecznych, a równocześnie prostych do wdrożenia technikach słownych (m.in. zwroty przykuwające uwagę; luka informacyjna; presupozycje; call to decision; pozytywne sformułowania i inne), które Uczestnicy będą mieli okazję od razu przećwiczyć. Dzięki temu dowiedzą się także, które z technik są odpowiednie do umówionych wizyt zdalnych, krótkich wizyt zdalnych oraz wizyt ad hoc.
  • LOGISTYKA WIZYT ZDALNYCH
  • Uczestnicy otrzymają wskazówki dotyczące logistyki spotkań, które ułatwią im sprawne przygotowanie do wizyt ad hoc, wizyt krótkich oraz zaplanowanych wizyt zdalnych. W rezultacie uczestnicy będą w stanie szybko zorganizować takie warunki do spotkania, by zawsze utrzymać ich wysoką jakość. Omówimy kwestie aranżacji przestrzeni, ustawienia stanowiska do wideokonferencji oraz kwestie niezbędne do tego, by spotkanie mogło odbyć się bez zakłóceń, zgodnie z polityką działań organizacji.
  • SYMULACJE WIZYT ZDALNYCH W ROLACH PRZEDSTAWICIEL – LEKARZ/FARMACEUTA
  • Uczestnicy będą mieli okazję raz jeszcze wykorzystać w praktyce wiedzę, jaką zdobyli podczas kursu online oraz szkolenia. Zostaną połączeni w pary. Każda para ma za zadanie przeprowadzić dwie rozmowy symulujące wizytę zdalną z lekarzem (uczestnik raz występuje w roli Lekarza, a raz w roli Przedstawiciela), wykorzystując wiedzę z kursu online i pierwszej części szkolenia. Każda rozmowa przeprowadzana jest w osobnych pokojach szkoleniowych. Trener przechodzi między pokojami jako obserwator. Po symulacjach Uczestnicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem (zarówno z perspektywy Przedstawiciela, jak i Lekarza/ Farmaceuty).

Dobre wystąpienie to chwila, w której czujesz, że rządzisz całym światem.

Szkolenie realizujemy:

Proces Stacjonarnie
Proces Online

Specyfikacja szkolenia

Liczba uczestników

Rekomendujemy do 10 osób

Dla kogo

Wszystkie osoby prowadzące prezentacje: konferencyjne, produktowe, sprawozdawcze, specjalistyczne,menedżerskie oraz każdego innego rodzaju

Miejsce

Cała Polska

Możemy również zająć się logistyką szkolenia

Realizujemy w językach

  • polski
  • angielski
  • hiszpański

Ważne dla HR – jak ułatwimy Twoją pracę?

Przejmiemy na siebie maksimum kwestii komunikacyjnych i organizacyjnych, by jak najbardziej odciążyć Cię z tych obowiązków. Wiemy jak to zrobić. Będziesz miała 100%pewność, że wszystko jest zgodnie z ustalonym planem. Nad projektem czuwa dedykowany opiekun.

Jak możesz podnieść efektywność tego szkolenia?

Może Cię również zainteresować:

Wiemy jak złożone idee przedstawić w sposób prosty i zrozumiały

Poznaj naszych trenerów

Ekspertów w zakresie autoprezentacji i wystąpień publicznych

Dlaczego to szkolenie jest skuteczne?

  • Trener jest specjalistą w dziecinie wystąpień (a nie „ekspertem” w 23 tematach)
  • Trener rozmawia telefonicznie przed szkoleniem z każdym uczestnikiem. Dzięki temu poznaje lepiej ich indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz już buduje dobrą relację.
  • Każdy uczestnik pracuje nad wystąpieniem ze swojej zawodowej przestrzeni (nie wymyślamy sztucznych tematów) i wychodzi z gotową prezentacją do wygłoszenia nawet następnego dnia.
  • 16-letnie doświadczenie Aktren w temacie wystąpień publicznych
  • Właściwy balans między teorią (20% czasu) a praktyką (80% czasu) – intensywny trening przed kamerą
  • Sprawdzone strategie i techniki – połączenie naszych osobistych doświadczeń z najnowszymi trendami

Masz pytanie dot. programu?

Zostaw numer, oddzwonimy

    Pola wymagane *

    Zobacz filmy szkoleniowe naszych trenerów

    Uczymy pewności siebie i swobody, która przekonuje słuchaczy.

    Sprawdzone metodologie dające najwyższą skuteczność rozwojową

    Jak pracujemy?

    QFS

    Question Flow Strategy – nasza autorska kompleksowa metoda opracowania struktury i przygotowania całego wystąpienia. Jest bardzo prosta i jednocześnie bardzo uniwersalna. Często słyszymy od uczestników „Nareszcie ktoś mi pokazał jak to porządnie od początku do końca przygotować”

     

    APSM

    Aktren Presentation Skills Model – to nasz autorski model, w którym zebraliśmy wszystkie kompetencje wpływające na jakość wystąpienia publicznego. Dzięki temu dużo łatwiej jest zdefiniować, jakie kompetencje uczestnicy już posiadają, a które wymagają rozwoju

     

    AITB

    Aktren Influence Techniques Box – zbiór 18 technik wywierania wpływu podczas wystąpienia publicznego oraz podnoszących jego atrakcyjność i oryginalność.

     

    Praca z kamerą

    Szybko odkryliśmy, że nic tak bardzo nie pomaga w rozwoju kompetencji autoprezentacyjnych i wystąpień publicznych jak możliwość obejrzenia swojego wystąpienia. Dlatego podczas warsztatów każde ćwiczenie jest nagrywane i oglądane przez uczestnika. Mamy też swoje sprawdzone sposoby na złagodzenie stresu i oporu uczestników przed nagrywaniem. Uwielbiamy słyszeć na koniec zajęć „Mieliście rację, jednak warto się było nagrywać”

    Praca w zawodowych
    realiach uczestników

    Każdy uczestnik pracuje nad rzeczywistym wystąpieniem w temacie swojej zawodowej specjalizacji, najczęściej jest to prezentacja, którą będzie musiał wygłosić w najbliższym czasie. Praca ta obejmuje wszystkie etapy pracy nad wystąpieniem – od zdefiniowanie oczekiwanego efektu do wygłoszenie prezentacji. Uczestnicy często z pozytywnym zaskoczeniem stwierdzają „Właściwie to mam już gotową prezentacje na jutro!”

    Co jeszcze podnosi
    skuteczność naszych szkoleń?

    Zadzwoń a z chęcią opowiemy Ci o innych sprawdzonych metodach naszej pracy
    791 633 606

    FAQ

    • Co jeśli uczestnicy boją się i nie chcą nagrywania na kamerę?

      Mamy kilka sprawdzonych metod poradzenie sobie z oporem uczestników wobec kamery i w 99% przypadków są one skuteczne. My trenerzy Aktren traktujemy kamerą na naszych szkoleniach jak powietrze – czyli coś co jest niezbędne, ale nikt na to nie zwraca uwagi. To nasze podejście przenosi się na uczestników i opór szybko mija. Jeśli jednak uczestnik szkolenia definitywnie nie zgodzi się, byśmy nagrywali jego wystąpienie, oczywiście podejdziemy z szacunkiem do jego decyzji.

    • W jaki sposób zbadane zostaną potrzeby i oczekiwania uczestników?

      Trener osobiście dzwoni przed szkoleniem do uczestników i dopytuje ich o indywidualne potrzeby, oczekiwania oraz wyzwania i trudności związane z tematem wystąpień i autoprezentacji. Dzięki temu szybciej nawiązuje przyjazną relację z grupą i wie dokładnie, na co postawić akcenty podczas szkolenia.