Stacjonarnie
Online
Uczestnicy mają za zadanie wdrożyć poznane techniki w praktyce
* W grupie do 10 osóbNie realizujemy „pudełkowych szkoleń”.
Programy merytoryczne wszystkich procesów opracowujemy indywidualnie po dogłębnym zbadaniu potrzeb. Najpierw odkrywamy jaka potrzeba biznesowa organizacji stoi za potrzebą rozwojową uczestników. Podany poniżej program jest poglądowy.
Rekomendujemy do 10 osób
Wszystkie osoby prowadzące prezentacje: konferencyjne, produktowe, sprawozdawcze, specjalistyczne, menedżerskie oraz każdego innego rodzaju, podczas których prezentowane są dane.
Cała Polska
Możemy również zająć się logistyką szkolenia
Przejmiemy na siebie maksimum kwestii komunikacyjnych i organizacyjnych, by jak najbardziej odciążyć Cię z tych obowiązków. Wiemy jak to zrobić. Będziesz miała 100%pewność, że wszystko jest zgodnie z ustalonym planem. Nad projektem czuwa dedykowany opiekun.
Zostaw numer, oddzwonimy
Question Flow Strategy – nasza autorska kompleksowa metoda opracowania struktury i przygotowania całego wystąpienia. Jest bardzo prosta i jednocześnie bardzo uniwersalna. Często słyszymy od uczestników „Nareszcie ktoś mi pokazał jak to porządnie od początku do końca przygotować”
Aktren Presentation Skills Model – to nasz autorski model, w którym zebraliśmy wszystkie kompetencje wpływające na jakość wystąpienia publicznego. Dzięki temu dużo łatwiej jest zdefiniować, jakie kompetencje uczestnicy już posiadają, a które wymagają rozwoju
Aktren Influence Techniques Box – zbiór 18 technik wywierania wpływu podczas wystąpienia publicznego oraz podnoszących jego atrakcyjność i oryginalność.
Szybko odkryliśmy, że nic tak bardzo nie pomaga w rozwoju kompetencji autoprezentacyjnych i wystąpień publicznych jak możliwość obejrzenia swojego wystąpienia. Dlatego podczas warsztatów każde ćwiczenie jest nagrywane i oglądane przez uczestnika. Mamy też swoje sprawdzone sposoby na złagodzenie stresu i oporu uczestników przed nagrywaniem. Uwielbiamy słyszeć na koniec zajęć „Mieliście rację, jednak warto się było nagrywać”
Każdy uczestnik pracuje nad rzeczywistym wystąpieniem w temacie swojej zawodowej specjalizacji, najczęściej jest to prezentacja, którą będzie musiał wygłosić w najbliższym czasie. Praca ta obejmuje wszystkie etapy pracy nad wystąpieniem – od zdefiniowanie oczekiwanego efektu do wygłoszenie prezentacji. Uczestnicy często z pozytywnym zaskoczeniem stwierdzają „Właściwie to mam już gotową prezentacje na jutro!”
Data Storytelling to dziedzina komunikacji, która łączy ze sobą twardy świat analizy danych z miękkim światem opowiadania historii. Jej narzędziem, które będzie pozwalało nam przekazać dane w ciekawy i angażujący sposób za pomocą storytellingu. Jest więc, najprościej mówiąc opowiadaniem historii bazujących na danych.
Głównym zadaniem Data Storyteliing’u jest zachowaniem kaloryczności informacji przy jednoczesnym zaangażowaniu naszych odbiorców. Jest to duże wyzwanie, ponieważ nie lada sztuką jest zbudowanie odpowiedniej narracji do danych, którymi dysponujemy. Jeżeli to osiągniemy, to nie tylko nasze dane zostaną zapamiętane, ale co ważniejsze wnioski, które z tych danych wynikają, będą dużo bardziej jasne.
Czyni to z Data Storytelling bardzo interesujące narzędzie, które zdobywa coraz większa popularność wśród firm, które danymi operuje.
Zwiększa wartość naszej firmy.
Umiejętne połączenie storytellingu z prezentacją danych może zapewnić rozpoznawalność i przewagę Twojej marki nad konkurencją. Opowiadanie historii to znane działanie PR, które zwiększa wartość produktów i usług w oczach Twoich odbiorców.
Podnosi jakość komunikacji i zaangażowanie.
Budowanie efektywnej komunikacji z Klientem lub Twoim zespołem, to cos więcej niż pokazywanie przepełnionej informacjami prezentacji. Odpowiednia narracja danych pozwala pokazać wyniki w zrozumiały sposób i zademonstrować kluczowe zmiany czy wyniki.
Czyni prezentacje bardziej atrakcyjne wizualnie.
Nasi odbiorcy mają coraz mniejszą koncentrację uwagi, zabieraną przez powszechne rozpraszacze. Odpowiednia wizualizacja danych może znacznie pomóc w komunikowaniu wyników. Za pomocą wizualizacji, takich jak wykresy, tabele, mapy cieplne i nie tylko – możemy tworzyć atrakcyjną komunikację dla naszych odbiorców i zarządzać ich uwagą. Nasi odbiorcy nie tylko chcą wchodzić w interakcje z twardymi liczbami, ale także muszą wizualizować historię sukcesu stojącą za wynikami. Krótko mówiąc, połączenie elementów danych, informacji, wiedzy i spostrzeżeń w formacie wizualnym może być niezwykle cenne w komunikacji do naszych klientów, czy zespołów.
Uzupełnia naukę o danych – Data Science.
Trendem ostatnich lat jest wykorzystywanie potencjału tkwiącego w danych, a data science jest jedną z najszybciej rozwijających się branż. Firmy chętnie inwestują w ich pozyskanie i analizę. W związku z tym dużej wartości nabierze umiejętność odpowiedniej prezentacji i opowiadania o danych, by zidentyfikować i przekazać np. przed zarządem kluczowe wskaźniki i zmienne.
Trener osobiście dzwoni przed szkoleniem do uczestników i dopytuje ich o indywidualne potrzeby, oczekiwania oraz wyzwania i trudności związane z tematem wystąpień i autoprezentacji. Dzięki temu szybciej nawiązuje przyjazną relację z grupą i wie dokładnie, na co postawić akcenty podczas szkolenia.
Mamy kilka sprawdzonych metod poradzenie sobie z oporem uczestników wobec kamery i w 99% przypadków są one skuteczne. My trenerzy Aktren traktujemy kamerą na naszych szkoleniach jak powietrze – czyli coś co jest niezbędne, ale nikt na to nie zwraca uwagi. To nasze podejście przenosi się na uczestników i opór szybko mija. Jeśli jednak uczestnik szkolenia definitywnie nie zgodzi się, byśmy nagrywali jego wystąpienie, oczywiście podejdziemy z szacunkiem do jego decyzji.