string(2) "on"
Zapisz się
na szkolenie

Szukane słowo...

Elevator pitch – Twoje 5 minut, by wyróżnić firmę wśród konkurencji [VIDEO]

W dzisiejszym filmie dowiecie się o bardzo prostej metodzie komunikowania o swojej działalności, która zdecydowanie odróżni Was od konkurencji. Twórcą tej metody jest Simon Sineka, a nazywamy ją Złotym Kręgiem (Golden Circle). Teoria zakłada trzy składowe autoprezentacji czy też prezentacji usług lub firmy. Tymi trzema elementami są:

  • Dlaczego robimy to, co robimy
  • Jak robimy to, co robimy
  • Co robimy.

Zatem jak możemy powyższą metodę przełożyć na krótki Elevator Pitch?

Dlaczego robię to, co robię?

To miejsce na opowiedzenie o swojej misji o nadrzędnym powodzie, dla którego w ogóle podjęliśmy się naszego zajęcia. Od jakich słów warto zacząć tę część? Mogą to być m.in.:

  • „Głęboko wierzę w to, że…”
  • „Moją misją jest…”

Jak robię to, co robię?

Tutaj możemy użyć którejś z dwóch strategii:

  1. Możemy powiedzieć o naszej przewadze konkurencyjnej, czyli naszym doświadczeniu, technologiach, jakie stosujemy, o wykwalifikowanym zespole czy umiejętnościach.
  2. Warto powiedzieć o tym, jak dostarczamy daną usługę. Nie mówimy jeszcze o swojej usłudze, tylko o metodzie jej dostarczenia. Możemy tę część zacząć od słów:
  • „Dzięki zastosowaniu technologii x…”
  • „Używając danego trendu/zasobów….”

Co robię?

Trzecią i najłatwiejszą do wyrażenia rzeczą jest powiedzenie o tym, co robimy. Wystarczy powiedzieć tylko co jest przedmiotem naszej prezentacji. Można to powiedzieć w prostych słowach – wprost o tym, czym się zajmujemy.

Mam nadzieję, że te trzy proste kwestie pomogą Wam w ulepszeniu swoich prezentacji biznesowych. Życzę Wam, aby Wasze wystąpienia sprzedażowe były jak najbardziej efektywne i przynosiły oczekiwane rezultaty.

Podobne wpisy:

Podziej się swoją opinią:

Dodaj swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.