Spotkania online - efektywna komunikacja

Wykład interaktywny

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • Dowiesz się, jak zarządzać spotkaniem online z poziomu moderatora, by zawsze osiągać cel spotkania
  • Poznasz kluczowe elementy spotkania online, które podnoszą jego skuteczność
  • Dowiesz się, jak wykorzystać mowę ciała do budowania profesjonalnego wizerunku
  • Poznasz najczęściej popełniane błędy komunikacyjne i dowiesz się, jak ich unikać, by nie prowadziły do nieporozumień

Skuteczna komunikacja w spotkaniach online

Podczas wykładu przeanalizujemy, co różni spotkania zdalne od spotkań biznesowych na żywo. A także to, co jest wspólne – komunikacja interpersonalna.

Dla kogo przeznaczony jest wykład?

Dla managerów zespołów, key account managerów, zespołów projektowych, i osób, które prowadzą spotkania biznesowe oraz spotkania zespołu zdalnie. Dla osób, które od swoich spotkań online oczekują większej efektywności.

Program wykładu „Skuteczna komunikacja w spotkaniach online"

  • Moderowanie spotkania online:
  • Istota roli moderatora oraz jego kompetencje w zarządzaniu spotkaniem online
  • Wyznaczanie celu spotkania online
  • Tworzenie agendy spotkania online i wyznaczanie limitów czasowych
  • Wykorzystywanie call to action w spotkaniach online
  • Mowa ciała podczas spotkań online:
  • Istota włączonych kamer podczas spotkań online
  • Wykorzystywanie mowy ciała w komunikacji zdalnej
  • Umiejętności interpersonalne:
  • Kiedy dochodzi do komunikacji i jakie techniki komunikacji interpersonalnej należy zastosować w danej sytuacji
  • Blokady komunikacyjne, które utrudniają porozumiewanie się

Przykładowe filmy prowadzącego

Prowadzący

Alina Osowska

Szkolenie poprowadzi Alina Osowska z firmy szkoleniowej Aktren.

Ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych, kreowania wizerunku i marki osobistej a także komunikacji.

Współpracowała m.in. z Aviva, Royal Canin, Port Gdańsk, Innergo Systems, a także firmami z branż IT, ICT, nieruchomości, finansów, administracji, marketingu oraz stowarzyszeniami. Pomaga firmom, organizacjom oraz osobom indywidualnym realizować profesjonalną i autentyczną komunikację podczas wystąpień publicznych, spotkań biznesowych oraz działań online. W pracy z uczestnikami szkoleń i konsultacji wykorzystuje głównie metody polegające na doświadczaniu i analizie, by na bieżąco przekładać teorię na praktykę.

Absolwentka Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w temacie komunikacji niewerbalnej, a także w zakresie biznesowego savoir-vivre’u, by świadomie i z powodzeniem wykorzystywać mowę ciała w komunikacji biznesowej