Personal Branding w Sieci

Wykład interaktywny

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • Dowiedzą się czym jest marka osobista i dlaczego warto o nią dbać w sieci,
  • Poznają zasady prowadzenia profili społecznościowych - Facebook, LinkedIn, Instagram oraz Twitter,
  • Dowiedzą się, jak budować swoją markę w sieci oraz wspierać działania employer brandingowe i nie stracić przy tym autentyczności oraz prywatności,
  • Nauczą się samodzielnie tworzyć angażującą komunikację według najlepszych praktyk copywritingu.

Nauczymy Cię tworzyć atrakcyjną i angażującą komunikację.

W czasach szybkiego rozwoju technologii, spędzamy mnóstwo czasu przed smartfonem czy monitorem laptopa. To tam kupujemy, pracujemy, pozyskujemy klientów. Warto więc wiedzieć, jak wykorzystywać Social Media do budowania marki osobistej. Podczas webinaru „Personal Branding w Sieci” uczestnicy poznają specyfikę, funkcjonalności oraz możliwości jakie dają media społecznościowe. Dowiedzą się, jak budować swoją markę w sieci i nie stracić przy tym autentyczności oraz prywatności. Omówimy konkretne techniki, dzięki którym komunikacja w sieci będzie atrakcyjna i angażująca. Po szkoleniu uczestnicy zaczną płynniej poruszać się w sieci oraz budować wizerunek eksperta.

Dla kogo dedykowany jest wykład?

specjalistów, którzy chcą zaznaczyć swoją eksperckość w sieci; osób, które zaczynają świadomie budować markę w sieci; początkujących ambasadorów marki; zespołów employer brandingowych; wszystkich osób zainteresowanych budowaniem personal brandingu.

Program wykładu „Personal Branding w Sieci"

  • Wykorzystanie Social Media do budowania marki osobistej
  • Czym jest marka osobista i dlaczego warto ją świadomie budować. Skondensowana charakterystyka wskazująca na istotne różnice pomiędzy kanałami: LinkedIn, Facebook, Twitter oraz Instagram.
  • Analiza przykładów komunikacji w Social Media i reakcji odbiorców
  • Zaprezentujemy i omówimy te same posty, opublikowane w różnych mediach społecznościowych. Przeanalizujemy zasięgi, a także reakcję odbiorców, by wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość.
  • Dobre i złe praktyki w budowania marki poprzez Social Media
  • Przedstawimy praktyki, które warto powtarzać, oraz zachowania, których należy unikać w Social Media.
  • Jak tworzyć angażującą komunikację
  • W jaki sposób pisać posty, by przykuwały one uwagę i były angażujące? Omówimy konkretne techniki pisania, które podnoszą atrakcyjność naszych treści i zwiększają ich widoczność.
  • 10 pomysłów na atrakcyjne posty
  • Zaprezentujemy konkretne typy postów, które wzbudzają zainteresowanie. Dzięki temu uczestnicy będą mogli zaplanować własne cykle postów w Social Media.

Przykładowe filmy trenerów Aktren

Prowadzący

Marlena Momot

Od 8 lat działa w branży szkoleniowej, oswajając innych z wystąpieniami publicznymi. Ponad 4 000 osób miało już okazję wysłuchać jej prelekcji. Z powodzeniem przygotowywała prelegentów do wystąpień na wewnętrznych kongresach firmowych, na konferencji TEDx, InternetBeta, a także w programie Dzień Dobry TVN.

Jest certyfikowanym trenerem i absolwentką Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Miała przyjemność wystąpić na jednej z najbardziej poważanych konferencji – TEDx.

Na co dzień jako trener wystąpień publicznych pracuje z kadrami zarządzającymi, przedsiębiorcami oraz pracownikami średnich i dużych przedsiębiorstw, np. Royal Canin, Aviva czy Port Gdańsk. W większości są to branże: IT, nieruchomości, finanse czy sprzedaż.

Szkolenia buduje w oparciu o cykl Kolba, pracę warsztatową, dużą ilość praktycznych ćwiczeń, case study oraz konstruktywną informację zwrotną.