string(2) "on"

Szukane słowo...

Storytelling jako narzędzie sprzedażowe

Zacznij częściej opowiadać historię i zobacz jak bardzo przekonuje to Klienta

Czasem dobra 3-minutowa historia daje więcej niż godzina gadania o produkcie

Klient jest fanem „Twojej muzyki”, ale nie pokazuj mu nut – zagraj mu ją.

 

Co osiągniesz biorąc udział w szkoleniu?

  • Odkryjesz nowe narzędzie sprzedaży i przekonasz się o jego skuteczności na własnych wynikach sprzedaży
  • Poznasz 6 typów historii, które najlepiej sprzedają ubezpieczenia
  • Nauczymy Cię prostej struktury na bazie, której będziesz z łatwością budował swoje własne oryginalne, skuteczne historie
  • Będziesz wiedział, kiedy jest najlepszy moment na opowiedzenie historii
  • Pokażemy Ci 9 najważniejszych czynników wysokiej perswazji, które zamieniają zwykłą historię w historię sprzedażową.
  • Dowiesz się dlaczego ludzie lubią słuchać historii i przestają postrzegać sprzedawcę jako sprzedawcę. (sprzedawanie bez sprzedawania)
  • Przekonasz się, że storytelling to narzędzie, które w szczególności świetnie pomaga poradzić sobie w poniższych sytuacjach:
    • Klient ma dużo obiekcji wobec Twoje Firmy lub produktu
    • Klient domaga się niższej ceny i wskazuje przewagi konkurencji
    • Utrzymuje dystans i trudno nawiązać z nim relacje
    • Nie jest zainteresowany rozmową lub tracisz jego uwagę

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

  1. Czym jest Storytelling i dlaczego uczą się go najlepsi sprzedawcy
  • Definicja Storytellingu sprzedażowego
  • „Historie są zasobami, które sprzedawca może zmonetyzować!”
  • Dlaczego lubimy historie?
  • Dlaczego storytelling ma taką moc?
  1. Storytelling jako wyzwalacz emocji i decyzji zakupowych
  • Jak jest zbudowany mózg człowieka, jak działa i dlaczego emocje często mają przewagę nad logiką? (uwarunkowania biologiczne)
  • Jak wzbudzać emocje Klienta, które zbliżą do zawarcia transakcji?
  1. Dlaczego warto stosować Storytelling w procesie sprzedaży?
  • Budowanie relacji i więzi z Klientem
  • Wpływ niebezpośredni – historia działa na Klienta „z ukrycia”. Opowiadając historie przestajesz być sprzedawcą
  • Historia jako dowód tezy („Teraz widzę, że Wasze ubezpieczenie jest najlepsze”)
  • Historia w sposób sugestywny „rozwiązuje” problemy Klienta. Jako sprzedawca adresujesz się bezpośrednio do potrzeb Klienta
  • Klienta przekonuje nie sprzedawca, lecz bohater historii
  1. Struktura historii – sprawdzona i prosta matryca do zastosowania w każdej branży
  • Wstęp (tło)
  • Rozwinięcie (komplikacje)
  • Punkt zwrotny
  • Rozwiązanie
  • Jak podzielić naszą historię, aby klient słuchał nas z uwagą)
  1. Typy historii, które najlepiej sprzedają ubezpieczenia
  • O sobie (jak wzbudzić zaufanie klienta w kilka minut)
  • O zmianie (dlaczego warto zmienić aktualne rozwiązanie na nowe)
  • O firmie (Dlaczego jesteśmy wyjątkowi i warto z nami współpracować)
  • O produktach/ubezpieczeniach (jak w interesujący sposób przedstawić korzyści i przewagi konkurencyjne)
  • O cenie ( jak ominąć obiekcję ceny poprzez historię ukazującą wartości)
  1. Drabina sprzedaży a Storytelling
  • Dopasowanie historii do etapu sprzedaży (jak wyczuć odpowiedni moment na daną historię)
  • Analiza poszczególnych kroków pod kątem obiekcji
  • Określenie 3-4 najbardziej użytecznych dla Uczestników typów historii, które „sprzedają”
  1. Jak opowiadać historię, aby skłonić klienta do zakupu
  • Teksty podnoszące zainteresowanie słuchacza
  • Odniesienie do zmysłów i ciała bohatera
  • Opis wewnętrznego świata bohatera – emocje i myśli
  • Momenty zaskoczenia (niespodziewane zwroty akcji)
  • Odgrywanie postaci i cytowanie bohaterów
  • Przejście ze storytellinegu do dalszego procesu sprzedaży
  1. Głos w Storytellingu jako skuteczne narzędzie wzbudzania emocji
  • Intonacja, Tempo, Pauzy, Głośność,
  1. Kiedy nie używać Storytellingu.

Całe szkolenie to intensywny praktyczny trening zastosowania historii.

 

 

Całe szkolenie to intensywny praktyczny trening zastosowania historii.

Dobre wystąpienie to chwila, w której czujesz, że rządzisz całym światem.

To szkolenie organizujemy również
w formie szkolenia otwartego.

To szkolenie jest dostępne również
jako Video szkolenie

Skontaktuj się z nami

To może być dla Ciebie ważne

Wielokrotne nagrania video
byś sam przekonał się
jak szybko się uczysz

Podczas 2 dni warsztatu będziesz 3-krotnie nagrany na kamerę.
Wiemy, wiemy… nikt nie lubi się nagrywać i potem oglądać.

My z resztą też. Ale mamy sposoby na to, byś czuł się komfortowo
podczas nagrywania i z satysfakcją oglądał siebie na ekranie.

Natychmiastowy efekt szkoleniowy.
To nas interesuje

Dla nas liczy się namacalny rezultat
– Twoje kompetencje, które wszyscy mogą zaobserwować.

Kiedy będziesz wychodził z naszego szkolenia
już wtedy będziesz innym człowiekiem.

Techniki aktorskie
dają fenomenalne efekty

Ćwiczenia z gruntu teatralnego, jakie wprowadzamy do zajęć
pozwalają otworzyć się, uzyskać tak potrzebną ekspresją
i swobodę podczas wystąpień publicznych

Największy nacisk na praktykę

Nasze szkolenia to warsztaty z ogromną ilością ćwiczeń.
Uczysz się poprzez doświadczenie – stoisz na scenie i trenujesz.

Sprawdzone narzędzia,
algorytmy, strategie

Dajemy liczne narzędzia, z będziesz korzystać wielokrotnie po szkoleniu.
Dzięki nim zaoszczędzisz dużo czasu i energii.

„Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział”

dowiedz się dlaczego tak często słyszymy
taką opinię o naszych szkoleniach