Wystąpienia i prezentacje sprzedażowe

Stacjonarnie

Online

Co zyskasz jako Uczestnik szkolenia

  • Nauczysz się przykuwać zainteresowanie słuchaczy od pierwszej chwili prezentacji sprzedażowej
  • Utrzymasz ich ciekawość i zaangażujesz do aktywnego udziału oraz płodnej interakcji
  • Jeszcze lepiej wyróżnisz się spośród konkurencji, a Twoje wystąpienia będą długo pamiętane przez Klientów
  • Zaczniesz z sukcesem stosować ASPA (Aktren Saling Presentation Algorithm)
  • Nauczysz się wypracowanych przez nas na bazie wieloletnich doświadczeń technik perswazji
  • Pokażemy Ci jak wzmocnić wywieranie wpływu dzięki AITB (Aktren Influence Technics Box)
  • Dowiesz się jak Klienta obojętnego zamienić w zainteresowanego, następnie wzbudzić w nim pragnienie posiadania Twojego produktu i pozwolić mu podjąć decyzję zakupową
  • Z łatwością zainicjujesz ożywioną dyskusję na koniec spotkania w Klientami
  • Będziesz stawał przed Klientami pewny siebie, swobodny, z uśmiechem pełnym ekscytacji
  • Obiekcje i tzw. trudne pytania Klienta nie będą już dla Ciebie stanowiły trudności
2 x nagranie video

każdego uczestnika podczas szkolenia

* W grupie do 10 osób

Budujemy dedykowane programy po dogłębnym badaniu i zrozumieniu potrzeby biznesowej

Nie realizujemy „pudełkowych szkoleń”.
Programy merytoryczne wszystkich procesów opracowujemy indywidualnie po dogłębnym zbadaniu potrzeb. Najpierw odkrywamy jaka potrzeba biznesowa organizacji stoi za potrzebą rozwojową uczestników. Podany poniżej program jest poglądowy.

Program szkolenia „Wystąpienia sprzedażowe"

  • Omówienie strategii AIDA i ALGORYTMU WYSTĄPIEŃ SPRZEDAŻOWYCH
  • POCZĄTEK WYSTĄPIENIA SPRZEDAŻOWEGO
  • Przykuwanie uwagi Klientów/słuchaczy
  • Pobudzanie zainteresowania
  • Budowanie relacji
  • Wzbudzanie sympatii i wzajemnego lubienia
  • Budowanie autorytetu w oczach Klienta
  • Nagranie I Uczestnicy przygotowują początek wystąpienia sprzedażowego. Nagranie. Analiza nagrania + informacja zwrotna
  • Jak przedstawiać/prezentować Twoją firmę? Co Klient powinien wiedzieć o Twojej Firmie? Co jest dla niego ważne?
  • AUTOPREZENTACJA i PERSONAL BRANDING (Cokolwiek sprzedajesz – sprzedajesz siebie/sobą”) Buduj wizerunek profesjonalisty
  • Mowa ciała – jak poprzez elementy niewerbalne wzmocnić przekaz uzyskać większą wiarygodność, pewność siebie, autorytet
  • Ubiór którym sprzedajesz – wizerunek profesjonalisty
  • Sposób mówienia – jak mówić ciekawie, jasno i sugestywnie
  • JĘZYK KORZYŚCI – kiedy język korzyści jest faktycznie skuteczny?
  • Jak budować sugestywne i prawdziwie perswazyjne obrazy w głowie Klienta
  • Jak słowami budzić emocje, które skłaniają do podjęcia decyzji zakupowej
  • Nagranie I Ćwiczenie języka korzyści z nagraniem video. Analiza nagrania. Praca grupowa i indywidualna
  • STORYTELLING I METAFORY W WYSTĄPIENIACH SPRZEDAŻOWYCH
  • Dlaczego historie przekonują i jak je wykorzystać w sprzedaży
  • Struktura skutecznej opowieści: bohater, antagonista, „anioł”, transformacja bohatera = Jak opowiadać, by pobudzać ciekawość
  • Jak zastosować konkretne historie, by skłonić Klienta do zakupu
  • STRES – techniki radzenia sobie ze stresem i zamienić go na pozytywną mobilizację.
  • AKTREN INFLUENCE TECHNIQUES BOX
  • Techniki perswazji podnoszące skuteczność sprzedaży + Inspiracje do indywidualnego zastosowania podczas prezentacji
  • Elementy uatrakcyjniające wystąpienie – jak wyróżnić się od konkurencji i zostać na długo zapamietanym
  • POWER POINT – zasady i psychologia przekazu informacji w prezentacjach multimedialnych
  • Kiedy użyć PP i jak „nie strzelić sobie nim w stopę”?
  • Co zamiast Power Pointa? (Nie musisz używać slajdów by być przekonującym)
  • SKUTECZNE CALL TO ACTION
  • Jak inicjować ciekawą dyskusję o Twoich rozwiązaniach na koniec wystąp.?
  • Jak „pomóc” Klientowi podjąć decyzję zakupową?
  • Uczestnicy opracowują swoje wystąpienia sprzedażowe Praca nad implementacją wszystkich omawianych i ćwiczonych elementów:
  • Nagranie Prezentacja finałowa – każdy uczestnik prezentuje swoje wystąpienie (ok. 8minut), nad którym pracował podczas szkolenia
  • Omówienie i informacja zwrotna.

Dobre wystąpienie to chwila, w której czujesz, że rządzisz całym światem.

Szkolenie realizujemy:

Proces Stacjonarnie
Proces Online

Specyfikacja szkolenia

Liczba uczestników

Rekomendujemy do 10 osób

Dla kogo

Wszystkie osoby prowadzące prezentacje: konferencyjne, produktowe, sprawozdawcze, specjalistyczne,menedżerskie oraz każdego innego rodzaju

Miejsce

Cała Polska

Możemy również zająć się logistyką szkolenia

Realizujemy w językach

  • polski
  • angielski
  • hiszpański

Ważne dla HR – jak ułatwimy Twoją pracę?

Przejmiemy na siebie maksimum kwestii komunikacyjnych i organizacyjnych, by jak najbardziej odciążyć Cię z tych obowiązków. Wiemy jak to zrobić. Będziesz miała 100%pewność, że wszystko jest zgodnie z ustalonym planem. Nad projektem czuwa dedykowany opiekun.

Jak możesz podnieść efektywność tego szkolenia?

Może Cię również zainteresować:

Wiemy jak złożone idee przedstawić w sposób prosty i zrozumiały

Poznaj naszych trenerów

Ekspertów w zakresie autoprezentacji, storytellingu i wystąpień sprzedażowych.

Dlaczego to szkolenie jest skuteczne?

  • Trener jest specjalistą w dziecinie wystąpień (a nie „ekspertem” w 23 tematach)
  • Trener rozmawia telefonicznie przed szkoleniem z każdym uczestnikiem. Dzięki temu poznaje lepiej ich indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz już buduje dobrą relację.
  • Każdy uczestnik pracuje nad wystąpieniem ze swojej zawodowej przestrzeni (nie wymyślamy sztucznych tematów) i wychodzi z gotową prezentacją do wygłoszenia nawet następnego dnia.
  • 16-letnie doświadczenie Aktren w temacie wystąpień publicznych
  • Właściwy balans między teorią (20% czasu) a praktyką (80% czasu) – intensywny trening przed kamerą
  • Sprawdzone strategie i techniki – połączenie naszych osobistych doświadczeń z najnowszymi trendami

Masz pytanie dot. programu?

Zostaw numer, oddzwonimy

    Pola wymagane *

    Zobacz filmy szkoleniowe naszych trenerów

    Uczymy pewności siebie i swobody, która przekonuje słuchaczy.

    Sprawdzone metodologie dające najwyższą skuteczność rozwojową

    Jak pracujemy?

    QFS

    Question Flow Strategy – nasza autorska kompleksowa metoda opracowania struktury i przygotowania całego wystąpienia. Jest bardzo prosta i jednocześnie bardzo uniwersalna. Często słyszymy od uczestników „Nareszcie ktoś mi pokazał jak to porządnie od początku do końca przygotować”

     

    APSM

    Aktren Presentation Skills Model – to nasz autorski model, w którym zebraliśmy wszystkie kompetencje wpływające na jakość wystąpienia publicznego. Dzięki temu dużo łatwiej jest zdefiniować, jakie kompetencje uczestnicy już posiadają, a które wymagają rozwoju

     

    AITB

    Aktren Influence Techniques Box – zbiór 18 technik wywierania wpływu podczas wystąpienia publicznego oraz podnoszących jego atrakcyjność i oryginalność.

     

    Praca z kamerą

    Szybko odkryliśmy, że nic tak bardzo nie pomaga w rozwoju kompetencji autoprezentacyjnych i wystąpień publicznych jak możliwość obejrzenia swojego wystąpienia. Dlatego podczas warsztatów każde ćwiczenie jest nagrywane i oglądane przez uczestnika. Mamy też swoje sprawdzone sposoby na złagodzenie stresu i oporu uczestników przed nagrywaniem. Uwielbiamy słyszeć na koniec zajęć „Mieliście rację, jednak warto się było nagrywać”

    Praca w zawodowych
    realiach uczestników

    Każdy uczestnik pracuje nad rzeczywistym wystąpieniem w temacie swojej zawodowej specjalizacji, najczęściej jest to prezentacja, którą będzie musiał wygłosić w najbliższym czasie. Praca ta obejmuje wszystkie etapy pracy nad wystąpieniem – od zdefiniowanie oczekiwanego efektu do wygłoszenie prezentacji. Uczestnicy często z pozytywnym zaskoczeniem stwierdzają „Właściwie to mam już gotową prezentacje na jutro!”

    Co jeszcze podnosi
    skuteczność naszych szkoleń?

    Zadzwoń a z chęcią opowiemy Ci o innych sprawdzonych metodach naszej pracy
    791 633 606

    Najczęściej zadawane pytania

    • Co jeśli uczestnicy boją się i nie chcą nagrywania na kamerę?

      Mamy kilka sprawdzonych metod poradzenie sobie z oporem uczestników wobec kamery i w 99% przypadków są one skuteczne. My trenerzy Aktren traktujemy kamerą na naszych szkoleniach jak powietrze – czyli coś co jest niezbędne, ale nikt na to nie zwraca uwagi. To nasze podejście przenosi się na uczestników i opór szybko mija. Jeśli jednak uczestnik szkolenia definitywnie nie zgodzi się, byśmy nagrywali jego wystąpienie, oczywiście podejdziemy z szacunkiem do jego decyzji.

    • W jaki sposób zbadane zostaną potrzeby i oczekiwania uczestników?

      Trener osobiście dzwoni przed szkoleniem do uczestników i dopytuje ich o indywidualne potrzeby, oczekiwania oraz wyzwania i trudności związane z tematem wystąpień i autoprezentacji. Dzięki temu szybciej nawiązuje przyjazną relację z grupą i wie dokładnie, na co postawić akcenty podczas szkolenia.

    • Dlaczego wymagający Klienci wybierają właśnie nas?

      Warsztatowy charakter zajęć

      90% czasu to praktyczny trening autoprezentacji. Dajmy niezbędną teorię i od razu „wrzucamy” uczestnika na scenę – ucząc go przez doświadczenie. Podczas 2 dni szkolenia każdy uczestnik staje przed grupą 3-5 razy i jest nagrywany kamerą.

      Interesuje nas natychmiastowy efekt

      Nasze Narzędzia i metody szkoleniowe pozwalają na faktyczny, znaczący przyrost kompetencji już na zajęciach. Możesz zacząć korzystać z poznanych technik już następnego dnia pracy. Już w pierwszym wystąpieniu po szkoleniu Twoi słuchacze zaobserwują dużą zmianę, a Ty będziesz czuł się zdecydowanie pewniej i swobodniej.

      Postawa i poczucie własnej wartości

      Nic nie wpływa na skuteczniejszą autoprezentację tak jak wzrost poczucia własnej wartości i postawa, którą można zawrzeć w słowach: „Wierzę w siebie i w to, że mogę być świetnym prezenterem. Naprawdę zaczym to lubić. Już nie mogę doczekać się mojego najbliższego wystąpienia!”

      Narzędzia, algorytmy i strategie

      Uczestnik jest wyposażony w mnóstwo narzędzi, z których będzie korzystał jeszcze długo po szkoleniu. Są to nasze autorskie rozwiązania bazujące na światowej literaturze i naszym doświadczeniu. Bardzo łatwe w użyciu i jednocześnie wyjątkowo skuteczne (QFS, Influence Technik Box, BPA).

      Elementy consultingu

      Podczas szkoleń doradzamy konkretne rozwiązania w zakresie np.: badania potrzeb Klienta, analizy i akcentowania przewag konkurencyjnych, struktury / planu prezentacji, doboru argumentów, wyglądu slajdów itd.

      Kamera – wielokrotne nagranie video

      3-5 nagrań w ciągu szkolenia. Dzięki temu uczestnik może obserwować rzeczywisty przyrost swoich kompetencji i paradoksalnie pozbywa się stresu związanego z występowaniem. Zdumiewająco dobrze wpływa to na jego postawę i wiarę w swoje możliwości.

      Trening w zawodowych realiach uczestnika

      Uczestnik pracuje nad prezentacją, która jest elementem jego zawodowej rzeczywistości. Nad kwestiami, które uczestnik wygłosi w ramach swoich służbowych obowiązków. Zawsze dążymy do tego, by nauczane kompetencje zostały wykorzystane już następnego dnia w pracy.

      Trener rozmawia przed szkoleniem z uczestnikami

      Trener osobiście dzwoni przed szkoleniem do uczestników i dopytuje ich o indywidualne potrzeby, oczekiwania oraz wyzwania i trudności związane z tematem wystąpień i autoprezentacji. Dzięki temu szybciej nawiązuje przyjazną relację z grupą i wie dokładnie, na co postawić akcenty podczas szkolenia.

      Prework i postwork

      Zadanie przed szkoleniowe jest łatwe do wykonania. Pozwala zaoszczędzić czas zajęć i przeznaczyć go na większą liczbę ćwiczeń praktycznych. Zadanie wdrożeniowe z kolei zmusza uczestnika do realnego wykorzystania pozyskanej wiedzy i umiejętności i może być łatwo rozliczone przez przełożonych lub Dział HR.

      Uwzględniamy typ osobowości uczestnika

      Uczymy autoprezentacji, która bazuje na mocnych stronach uczestnika i jest zgodna z jego osobowością. Dzięki temu uczestnik czuje się dobrze, zachowuje się w sposób naturalny i spójny. Każdy jest indywidualnością – pomagamy znaleźć każdemu swój niepowtarzalny, autentyczny styl, który da największą moc jego wystąpieniom.

      Dodatkowe materiały szkoleniowe video

      Świetnie wspomagają proces uczenia się – np. jako prework do szkolenia. Mogą też stanowić długofalowe wzmocnienie efektywności, wydłużając cały proces szkoleniowy. Każdy uczestnik otrzymuje materiały na nośniku cyfrowym lub uzyskuje dostęp do nich na naszej platformie.

      Praktyczny arkusz informacji zwrotnej

      Zawiera najważniejsze kryteria oceny (czynniki wpływające na efektywność i jakość wystąpień publicznych). Pozwala „wydłużyć działanie szkolenia” i kontrolować postępy w nauce. Jest świetnym narzędziem zarówno dla uczestnika szkolenia, jak i jego przełożonego oraz całego zespołu.