string(2) "on"
Zapisz się
na szkolenie

Szukane słowo...

Storytelling w wystąpieniach,

sprzedaży, budowaniu wizerunku i zarządzaniu

Świadome i profesjonalne stosowanie storytellingu to dziś już nic nadzwyczajnego.
Jeśli się tego nie nauczysz, to za chwilę zostaniesz w tyle za konkurencją, bo oni prawdopodobnie już to robią świetnie.

Jeśli dobrze opowiesz historię Klientowi, to zbudujesz z nim lepszą relację, nawiążesz więź, jeszcze bardziej Cię polubi,
chętniej od Ciebie kupi nie czując nawet, że do czegokolwiek go przekonujesz.

Wyjdziesz z tego szkolenia bardzo zadowolony i zainspirowany.
Być może storytelling to właśnie ta kluczowa technika, której brakuje w Twoim repertuarze.
Sprawdź z nami co się u Ciebie zmieni, kiedy ją poznasz.

Poznaj potęgę storytellingu na przykładzie wystąpień Baracka Obamy:

Już teraz zarezerwuj wstępnie miejsce na szkoleniu!

Co osiągniesz biorąc udział w szkoleniu?

  • Nauczysz się prostej struktury na bazie, której będziesz z łatwością budował swoje własne oryginalne, skuteczne historie
  • Poznasz 6 typów historii
  • Będziesz wiedział, kiedy jest najlepszy moment na opowiedzenie historii
  • Dowiesz się o czynnikach perswazji, które zamieniają zwykłą historię w historię, która przekonuje.
  • Dowiesz się dlaczego ludzie lubią słuchać historii
  • Trafnie diagnozujesz potrzeby, opory i specyfikę słuchaczy
  • Na szkoleniu stworzysz swój „Bank historii”, czyli 5-6 historii, których z sukcesem będziesz korzystał już następnego dnia w pracy
  • Nauczysz się świadomie i sugestywnie operować głosem (akcenty, pauzy, intonacja, głośność itp.).

Najbliższe terminy szkoleń

Storytelling w wystąpieniach,

sprzedaży, budowaniu wizerunku i zarządzaniu

30-31 maja 2019

O trenerach

Michał Taran

 

Michał Taran Aktren

Od 12 lat szkoli i doradza Managerom i specjalistom największych Polskich Firm. Jego dociekliwość i kreatywność pozwala na tworzenie oryginalnych autorskich programów szkoleniowych i publikacji video.

Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji i wystąpień. Doświadczenie teatralne i filmowe pozwala mu w jaskrawy sposób unaocznić rolę emocji oraz „wewnętrznego świata” w relacjach biznesowych. Do swoich szkoleń implementuje techniki aktorskie.

„Szkolenie musi mieć natychmiastowy efekt”. Uważa, że albo uczestnik umie coś na koniec szkolenia, albo prawdopodobnie już się tego nie nauczy. Jego ambicją jest zawsze na koniec szkolenia usłyszeć od uczestnika „Już nie mogę doczekać się mojego najbliższego wystąpienia”.

Uczestnicy szkoleń mówią o nim, że jest najlepszym przykładem na wykorzystanie tego, czego sam uczy.

Autor płyty edukacyjnej DVD „Mowa ciała w wystąpieniach publicznych”.

W wolnym czasie pływa kajakiem i chodzi po górach – jego ulubione to Himalaje i Bieszczady

Adam Zadrożny

 

stopkamail po

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: storytelling, wystąpienia publiczne, zarządzanie stresem oraz PowerPoint.

Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że szkolenia powinny być przestrzenią ćwiczeń dla uczestników, a nie składać się głównie z wykładu prowadzącego.

Szkolił różne grupy zawodowe w tym: agentów ubezpieczeniowych, pracowników Call Center, czy nauczycieli.

Aktualnie pracuje w firmie szkoleniowej Aktren, gdzie współprowadzi szkolenia z zakresu wykorzystania storytellingu w sprzedaży i wystąpień publicznych oraz tworzy treści merytoryczne na firmowy blog i kanał YT.

W 2017 roku wystąpił podczas TEDx Youth gdzie podzielił się strategiami na odkrycie własnego ja. Występował w radio Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24, Chilli Zet oraz w Dzień dobry TVN.

Jest autorem bloga: www.obslugaczlowieka.pl.

Zarezerwuj miejsce na szkolenie

Jeśli będziesz chciał dalej rozwijać kompetencje wystąpień publicznych lub pracować dalej nad swoim ważnym wystąpieniem masz możliwość dodatkowego skorzystania ze szkolenia indywidualnego.

Więcej informacji tutaj.

Skontaktuj się z nami

Program szkolenia

Czym jest Storytelling?

  • Definicja Storytellingu
  • „Historie są zasobami, które sprzedawca może zmonetyzować!”
  • Dlaczego lubimy historie?
  • Dlaczego storytelling ma taką moc?

 

Storytelling jako wyzwalacz emocji i decyzji zakupowych

  • Jak jest zbudowany mózg człowieka, jak działa i dlaczego emocje często mają przewagę nad logiką?
  • Jak wzbudzać emocje Klienta, które zbliżą do zawarcia transakcji?

 

Dlaczego warto stosować Storytelling?

  • Budowanie relacji i więzi z Odbiorcą
  • Wpływ niebezpośredni – historia działa na Odbiorcę „z ukrycia”.
  • Opowiadając historie przestajesz być sprzedawcą
  • Historia jako dowód tezy („Nasz produkt jest najlepszy, warto go wybrać”)
  • Historia w sposób sugestywny „rozwiązuje” problemy odbiorcy. Jako sprzedawca adresujesz się bezpośrednio do potrzeb Odbiorcy
  • Odbiorcę przekonuje nie mówca lecz bohater historii

 

Struktura historii – sprawdzona i prosta matryca do zastosowania w każdej branży
1. Wstęp (tło)
2. Rozwinięcie (komplikacje)
3. Punkt zwrotny
4. Rozwiązanie

 

Jak podzielić naszą historię, aby klient słuchał nas z uwagą

 

Rodzaje historii, które przekonują

  • o sobie (jak wzbudzić zaufanie odbiorcy w kilka minut)
  • o zmianie (dlaczego warto zmienić aktualne rozwiązanie na nowe)
  • o firmie (dlaczego jesteśmy wyjątkowi i warto z nami współpracować)
  • o produktach/ubezpieczeniach (jak w interesujący sposób przedstawić korzyści i przewagi konkurencyjne)
  • o cenie (jak ominąć obiekcję ceny poprzez historię ukazującą wartości)

 

Drabina sprzedaży a Storytelling

  • Dopasowanie historii do etapu sprzedaży (jak wyczuć odpowiedni moment na daną historię)
  • Analiza poszczególnych kroków pod kątem obiekcji
  • Określenie 3-4 najbardziej użytecznych dla Uczestników typów historii, które „sprzedają”

 

Jak opowiadać historię, aby skłonić klienta do zakupu

  • Teksty podnoszące zainteresowanie słuchacza
  • Odniesienie do zmysłów i ciała bohatera
  • Opis wewnętrznego świata bohatera – emocje i myśli
  • Momenty zaskoczenia (niespodziewane zwroty akcji)
  • Odgrywanie postaci i cytowanie bohaterów
  • Przejście ze storytellingu do dalszego procesu sprzedaży

 

Głos w Storytellingu jako skuteczne narzędzie wzbudzania emocji

  • Intonacja
  • Tempo
  • Pauzy
  • Głośność
  • Barwa głosu
  • Dykcja

 

Intensywny trening zastosowania historii
a. Ćwiczenia w 3 osobowych zespołach
1. Sprzedawca
2. Klient
3. Obserwator
b. Ćwiczenia z nagraniami na forum
• Feedback od „Klienta”
• Feedback od grupy
• Feedback od trenera

„Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział”

dowiedz się dlaczego tak często słyszymy
taką opinię o naszych szkoleniach